خرید و قیمت سیمان آبیک

کارخانه سیمان آبیک فعالیت خود را از سال 1348 شروع کرد و امروز با ظرفیت تولید بیش از 13هزار تن سیمان در روز، یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های سیمان ایران به شمار می‌رود. کیفیت سیمان آبیک باعث شده که این سیمان به یکی از پرفروش‌ترین سیمان‌ها تبدیل شود. خرید سیمان آبیک به طور مستقیم از طریق بورس کالا انجام می‌شود؛ اما خرید آنلاین سیمان آبیک از طریق سیوان لند نیز امکان‌پذیر است. قیمت سیمان آبیک در سیوان لند کمترین قیمت بازار است و شما می‌توانید برای خرید آن، ضمن تماس با کارشناسان فروش،‌ سفارش خود را ثبت کنید.

کارخانه سیمان آبیک

کارخانه سیمان آبیک
کارخانه سیمان آبیک

کارخانه سیمان آبیک واقع در جاده تهران-قزوین، در سال 1348 تأسیس شد. اما واحد اول آن در سال 1352 و واحد دوم آن در سال 1358 به بهره‌داری رسید. ظرفیت هر کدام از این واحدها در ابتدای کارشان به ترتیب 3500 تن کلینکر و 4000 تن کلینکر بود که نهایتا در سال 1388 ظرفیت واحد اول کارخانه سیمان آبیک افزایش یافت و این کارخانه در حال حاضر می‌تواند روزانه بیش از 13000 تن سیمان تولید کند.

انواع سیمان تولیدی در کارخانه سیمان آبیک

کارخانه سیمان آبیک، انواع سیمان از جمله پرتلند تیپ 1، سیمان پرتلند تیپ 2، سیمان پرتلند تیپ 5، سیمان پرتلند بلین زیاد، سیمان پرتلند پوزولانی ویژه، سیمان پرتلند پوزولان، سیمان پرتلند مرکب و کلینکر را تولید می‌کند. قیمت انواع سیمان آبیک با یکدیگر تفاوت دارد و در بورس کالا مشخص می‌شود.

سیمان آبیک تیپ 1

سیمان پرتلند 425-1 که با نام‌های سیمان تیپ 1 و سیمان معمولی نیز شناخته می‌شود. بتن ساخته شده با این سیمان مقاومت اولیه و نهایی بالاتری دارد و می‌توان از آن برای فونداسیون، تونل، ستون، پل و … استفاده کرد. البته این سیمان برای مکان‌هایی که خاک آن‌ها دارای سولفات و کلر است مناسب نمی‌باشد و نباید مورد استفاده قرار بگیرد.

به طور کلی با استفاده از سیمان تیپ 1 آبیک مناسب آب و هوای معتدل و خشک است و از آن در ساختمان‌های معمولی استفاده می‌شود. با استفاده از سیمان پرتلند معمولی آبیک می‌توان بتن‌ها و ملات‌هایی مقاوم ساخت. این سیمان مقاومت فشاری خوبی دارد، استحکام فیزیکی و مکانیکی آن بسیار بالا است، رشد مقاومتی مناسبی دارد و برای اجرای سقف و ستون بتن هم مناسب است.

سیمان آبیک تیپ 2

سیمان آبیک تیپ 2
سیمان آبیک تیپ 2

سیمان آبیک تیپ 2 پرمصرف‌ترین نوع از میان انواع سیمان تولیدی در کارخانه آبیک می‌باشد. این سیمان بسیار باکیفیت است و در استان تهران و حتی استان‌های شمالی کشور هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. سیمان تیپ 2 آبیک نسبت به تیپ حرارت هیدراتاسیون کمتری از خود آزاد می‌کند. و هم‌چنین می‌تواند تا حد متوسطی در برابر حملات سولفات‌ها و کلر مقاومت داشته باشد.

سیمان آبیک تیپ 5

سیمان تیپ 5 آبیک به عنوان سیمان ضد سولفات شناخته می‌شود. این سیمان مقاومت بسیار بالایی در برابر حمله سولفات‌ها دارد و به همین خاطر هم برای بتن‌ریز فونداسیون، پایه پل‌ها، سازه‌های دریایی و انواع سازه‌های بتنی که احتمال تماس آن‌ها با خاک سولفاته بالا می‌باشد، مناسب است. گرمایی که سیمان آبیک تیپ 5 در هنگام هیدراتاسیون از خود آزاد می‌کند پایین می‌باشد و همین امر این سیمان را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای مکان‌هایی با آب و هوای گرم و حجم‌های کاری بالا تبدیل کرده است.

سیمان پرتلند بلین زیاد آبیک

سیمان آبیک بلین زیاد که به آن سیمان پرتلند ویژه هم می‌گویند، دارای دانه‌هایی بسیار نرم است. این نوع سیمان را می‌توان با تمام مدل‌های سیمانی که محصول کارخانه آبیک هستند تولید کرد. سایز بسیار ریز دانه‌های سیمان آبیک بلین زیاد باعث شده که سریع‌تر با آب واکنش دهد و زودتر سخت شود و به مقاومت اولیه‌ی خود برسد. سیمان پرتلند ویژه آبیک برای بتن‌های پرمقاومت، سدها، تونل‌ها، شاتکریت، پرده تزریق، قطعات پیش ساخته بتنی و … مناسب می‌باشد.

از ویژگی‌های سیمان آبیک ویژه می‌توان به نرمی بسیار بالای آن، زمان گیرایش بسیار کم و مقاومت اولیه‌ی بالای آن اشاره کرد.

سیمان پرتلند پوزولانی ویژه آبیک

پوزولان که به عنوان یک مکمل به سیمان معمولی افزوده می‌شود، متشکل از مواد سیلیسی است و خاصیت چسبندگی سیمان را افزایش می‌دهند. اضافه شدن پوزولان به سیمان، باعث می‌شود که بتن در طولانی مدت مقاومت و دوام بیشتری داشته باشد. به همین خاطر هم از سیمان آبیک پوزولانی ویژه در بتن‌ریزی‌های حجیم و مکان‌هایی که احتمال وقوع واکنش‌های سیلیکاتی قلیایی در آن‌ها وجود دارد استفاده می‌شود.

سیمان پرتلند پوزولانی ویژه آبیک مقاومت نهایی بالایی دارد، انبساط آن کمتر است و از مصالح و آرماتورهایی که درون بتن است، محافظت می‌کند.

سیمان پرتلند پوزولانی آبیک

سیمان پرتلند پوزولانی آبیک
سیمان پرتلند پوزولانی آبیک

وجود پوزولان در ترکیبات سیمان، باعث کاهش حرارت هیدراتاسیون و زیاد شدن مقاومت سیمان به خصوص در محیط‌هایی که زمین آن‌ها حاوی سولفات و کلر است می‌شود. کلینکری که در تولید سیمان آبیک پوزولانی استفاده می‌شود، حاوی 8% تری کلسیم آلومینات است. وجود این ترکیب در سیمان باعث کاهش حرارت هیدراتاسیون و افزایش دوام بتن می‌شود.

سیمان پرتلند پوزولانی آبیک نسبت به سیمان معمولی آبیک تحمل حرارت بیشتری دارد، نفوذپذیری آن کمتر است، خاصیت پلاستیسیته دارد، عایق بهتری است، در زمان کمتری سخت می‌شود، مقاومت اولیه بیشتری دارد و پودر آن نرم‌تر است.

سیمان پرتلند مرکب آبیک

سیمان پرتلند مرکب آبیک از ترکیب سنگ آهک ویژه و پوزولان مرغوب استفاده شده است. خواص فیزیکی سیمان مرکب آبیک را می‌توان مشابه با سیمان پرتلند 325-1 و خواص شیمیایی آن را می‌توان مشابه با سیمان پرتلند پوزولانی دانست. چون نرمی این سیمان بالا است، جذب آب بهتری دارد و مقاومت آن بیشتر است. هم‌چنین به راحتی خلل و فرج بین شن و ماسه را پر می‌کند و سیمان کمتر دچار ترک می‌شود. سیمان پرتلند مرکب آبیک به عنوان محصول برتر R&D کشور شناخته می‌شود.

قیمت سیمان آبیک

قیمت سیمان آبیک
قیمت سیمان آبیک

قیمت سیمان آبیک در بورس کالا مشخص می‌شود. این سیمان در بورس کالا عرضه شده و توسط کارشناسان، قیمت پایه‌ای برای آن مشخص می‌شود و بر اساس میزان عرضه و تقاضا، قیمت معاملاتی سیمان آبیک مشخص می‌شود. البته قیمت سیمان آبیک متاثر از عوامل دیگری همچون تیپ سیمان، وضعیت کلی اقتصاد کشور، وضعیت تامین سوخت و انرژی کارخانه‌ها و قیمت آن‌ها نیز هست.

نکته قابل توجه این است که قیمت سیمان آبیک درب کارخانه و بورس کالا از قیمت فروش آن در بازار و توسط واسطه‌ها کمتر می‌باشد. در نتیجه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند آن را مستقیما از بورس خریداری کنند. اما اگر موفق به خرید سیمان آبیک از بورس کالا نشدید، می‌توانید برای خرید سیمان آبیک بدون واسطه و با کمترین قیمت، به سیوان لند مراجعه کنید. سیوان لند، بازار آنلاین صنعت ساختمان است که شما می‌توانید انواع مصالح ساختمانی را از آن تهیه کنید. سیوان لند جدا از مابقی مصالح ساختمانی، به طور اختصاصی بر روی فروش سیمان فعالیت می‌کند و شما می‌توانید انواع سیمان را با کمترین قیمت از آن خریداری کنید.

قیمت سیمان آبیک پاکتی 50 کیلویی امروز

سیمان آبیک هم به صورت پاکتی عرضه می‌شود و هم به صورت فله. به طور کلی قیمت سیمان پاکتی 50 کیلویی آبیک به خاطر مواردی همچون هزینه بسته‌بندی، از قیمت سیمان آبیک فله‌ای در همان حجم، بیشتر است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت سیمان آبیک پاکتی 50 کیلویی امروز به سایت سیوان لند مراجعه کنید یا ضمن تماس با کارشناسان بخش فروش ما، قیمت روز سیمان آبیک را از آن‌ها استعلام بگیرید.

قیمت سیمان آبیک تیپ 2

سیمان آبیک در تیپ‌های 1، 2، 5 و انواع دیگری همچون پوزولانی، پوزولانی ویژه و مرکب تولید می‌شود. سیمان آبیک تیپ دو نسبت به دیگر انواع آن طرفداران بیشتری دارد و بیشتر خریداری می‌شود. قیمت سیمان آبیک تیپ 2 که در سیوان لند عرضه می‌شود با قیمت سیمان آبیک درب کارخانه تفاوتی ندارد و می‌توانید آن را بدون واسطه از سیوان لند خریداری کنید.

قیمت سیمان تیپ 2 آبیک در صورت عرضه شدن آن در بورس، معمولا طبق میزان عرضه و تقاضا برای آن، تغییر می‌کند. قیمت سیمان تیپ 2 آبیک با توجه به این که این سیمان یکی از سیمان‌های پرطرفدار و باکیفیت کشور به شمار می‌رود، مناسب است. قیمت روز سیمان تیپ 2 آبیک در سیوان لند قابل مشاهده است.

خرید سیمان آبیک بدون واسطه

برای خرید سیمان آبیک بدون واسطه و با بهترین قیمت، کافی است به سیوان لند مراجعه کنید. سیوان لند بستری را فراهم آورده تا شما بتوانید در هر زمان از روز و تنها ظرف چند کلیک بتوانید سیمان آبیک مورد نظر خود را به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. پس از خرید سیمان آبیک و مشخص کردن محل پروژه خود بر روی نقشه، این سیمان برای شما ارسال خواهد شد.

با خرید سیمان آبیک از سیوان لند خیال شما راحت خواهد بود که این سیمان را با کمترین قیمت تهیه کرده‌اید و تیم فروش و پشتیبانی سیوان لند در تمامی مراحل ثبت نام در سایت، ثبت سفارش، ارسال و تحویل آن همراه شما خواهند بود و آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

به این نوشته امتیاز دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *