سیمان از کجا بخریم؟

سیمان را بعد از آب پرمصرف‌ترین ماده جهان می‌دانند. سیمان مهم‌ترین مصالح ساختمانی است که از همان ابتدای شروع یک پروژه ساخت تا آخرین مرحله آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین خاطر هم انتخاب تأمین کننده مناسب برای خرید سیمان حائز اهمیت می‌باشد و باید تأمین‌کنندگانی را انتخاب کرد که سیمان را سریع ارسال می‌کنند تا به موقع سر پروژه باشد و قیمت آن‌ها مناسب است، چون سیمان پراستفاده‌ترین مصالح ساختمانی است و هزینه آن بر هزینه‌های کلی ساخت بسیار تاثیرگذار.

سیمان از کجا بخریم؟

در وهله اول، خرید سیمان از سازمان بورس کالا بهترین گزینه است. از سال 1400، سیمان با هدف نظارت بر قیمت آن و حذف دلالان و واسطه‌ها که تعادل بازار و قیمت‌ها را برهم‌می‌زدند، وارد بورس شد. هنگام عرضه سیمان در بورس، کارشناسان قیمت پایه‌ای را برای آن تعیین می‌کنند و سپس، بر حسب میزان عرضه و تقاضا، قیمت معاملاتی سیمان تعیین و با همان قیمت به فروش می‌رسد. کارخانه‌های سیمان تنها می‌توانند سیمان خود را از طریق بورس به فروش برسانند و قیمت سیمان در بورس، کمترین قیمت آن است.

خرید سیمان از سازمان بورس کالا
خرید سیمان از سازمان بورس کالا

با این که قیمت سیمان در بورس کمترین قیمت بازار است و بهترین کار خرید سیمان از همین بورس کالا می‌باشد، اما بورس نقطه ضعف‌هایی هم دارد. از جمله این که حجم خرید سیمان از بورس کالا 100هزار تن (برابر با 2000 پاکت 50 کیلویی) می‌باشد. که این مقدار برای بسیاری از ساختمان‌سازان بسیار بالا است. و از آن‌جایی که سیمان تاریخ مصرف سه ماهه دارد، نمی‌توان این حجم زیاد را با هدف انبار کردن و مصرف در هنگام نیاز خریداری کرد.

علاوه بر آن، روند خرید سیمان از بورس برای بسیاری از افراد کاری بسیار طاقت‌فرسا است. اول این که نیاز است ضمن ارائه مدارک مورد نیاز، به عنوان شخصی حقیقی یا حقوقی در بورس ثبت نام کنید. و سپس پروسه خرید را طی کنید. ضمن این که خرید سیمان در بورس تنها در روزهای شنبه تا چهارشنبه انجام می‌شود و می‌بایست تا ساعت 9:30 فرم ثبت نام را تکمیل کرده و وجه تضمین را در حساب ریخته باشید؛ خود معاملات هم از ساعت 11 شروع می‌شوند.

به جز بورس از کجا سیمان بخریم؟

با توجه به سختی‌های خرید سیمان از بورس، برخی از افراد ترجیح می‌دهند سیمان مورد نیاز خود را از طریق دیگری تأمین کنند. اگر برای شما نیز سوال است که سیمان از کجا بخریم؟ و به دنبال تأمین کننده‌ای معتبر هستید که سیمان را با قیمت مناسب به فروش برساند و بتوانید با خیال راحت از آن خرید کنید، ما سیوان لند را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی سیوان لند

امروزه نحوه فعالیت بازارهای مختلف در سراسر جهان دچار تحول شده و با تغییر سبک فروش و بازاریابی گذشته، کسب و کارهای مختلف نمی‌توانند انتظار داشته باشند که با ادامه دادن به روش سنتی، پابرجا بمانند. بازار خرید و فروش مصالح ساختمانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید با سبک به‌روز زندگی مردم همگام بماند و نیازهای آن‌ها را به روش‌های نوین رفع کند.

خرید سیمان از سیوان لند
خرید سیمان از سیوان لند

در همین راستا نیز، سیوان لند برای به‌روز کردن بازار خرید و فروش مصالح ساختمانی و تغییر روش‌های سنتی فعالیت خود را آغاز کرده است. سیوان لند، بازار آنلاین صنعت ساختمان است که در حوزه خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی فعالیت می‌کند. هدف سیوان لند حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم کارخانجات، کارگاه‌ها و تأمین‌کنندگان با خریداران است. که آن‌ها می‌توانند با ثبت نام در سیوان لند، فروشگاه آنلاین را خود را در سایت راه‌اندازی کنند و با بارگذاری محصولاتشان، امکان خرید آنلاین آن‌ها را برای مشتریان به وجود بیاورند.

سیمان در سیوان لند

همان طور که متوجه شدید، سیمان به طور مستقیم فقط در بورس کالا عرضه می‌شود. مابقی فروشندگانی که برای سیمان وجود دارند، واسطه‌ها و دلالانی هستند که آن را از دیگران فروشندگان عمده خریداری کرده و به فروش می‌رسانند. سیوان لند اما سیمان خود را به صورت مستقیم از بورس خریداری می‌کند. و سیمانی که شما از سیوان لند می‌خرید، دسته اول است.

شما می‌توانید انواع سیمان مورد نیاز خود را با بهترین قیمت از سیوان لند خریداری کنید. به عنوان مثال قیمت سیمان آبیک یا قیمت سیمان تهران در سیوان لند کمترین قیمت بازار می‌باشد. از آن جایی که قیمت سیمان در سایت سیوان لند همواره به روز است، شما می‌توانید با مراجعه به سایت به راحتی قیمت انواع سیمان موجود را مشاهده کرده و آن را با قیمت سایر فروشندگان سیمان مقایسه کنید.

سیوان لند، امکان خرید آنلاین سیمان و سایر مصالح ساختمانی را برای شما به وجود آورده است. یعنی شما می‌توانید در هر زمان و هر مکان، و تنها ظرف چند کلیک، سیمان خود را به صورت آنلاین از سیوان لند بخرید و این امر باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود. البته، امکان خرید سیمان به صورت تلفنی هم وجود دارد و شما می‌توانید با تماس با کارشناسان بخش فروش سیوان لند، سفارش خود را ثبت کنید.

سیوان لند دارای یک تیم قوی شامل کارشناسان فروش و پشتیبانان است که از همان مرحله ثبت سفارش تا تحویل آن در کنار شما و آماده ارائه مشاوره، پاسخگویی به سوالات و پیگیری سفارشتان هستند. سایت سیوان لند هم‌چنین دارای نماد تجارت الکترونیک است تا شما بتوانید خرید خود را با خیال راحت از آن انجام بدهید.

کلام آخر

در پاسخ به این سوال شما که سیمان از کجا بخریم؟ باید بگوییم که اگر قصد خرید سیمان در تناژهای بزرگ (بالای 100.000 تن) را دارید، می‌توانید آن را از بورس خریداری کنید. در غیر این صورت، بهترین کار خرید سیمان از سیوان لند است. سیوان لند چون انواع سیمان خود، مثل سیمان‌های آبیک، تهران و ساوه، را بدون واسطه و به صورت دست اول از بورس خریداری می‌کند، دارای بهترین قیمت در بازار است.

سیوان لند وبسایتی بسیار معتبر است که در کنار فروش انواع مصالح ساختمانی، به صورت تخصصی روی فروش سیمان فعالیت می‌کند. تیم فروش سیوان لند در صورت نیاز در هنگام خرید به شما مشاوره تخصصی ارائه می‌کند، به سوالات شما پاسخ می‌دهد و سفارش شما را تا زمان تحویل پشتیبانی می‌کند. ضمن این که بعد از ثبت سفارش شما، تمامی هماهنگی‌های ارسال و تحویل سفارش از جانب خود سیوان لند صورت می‌گیرد.

به این نوشته امتیاز دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *