چرا مشتریان خرید سیمان خود را از سیوان لند انجام میدهند؟

امروز هرگاه بحث خرید و فروش و قیمت سیمان می‌شود، اسم سیوان لند هم به میان می‌آید. سیوان لند یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های خرید و فروش آنلاین مصالح ساختمانی، به خصوص در حوزه فروش سیمان به شمار می‌رود که مزایای متعدد آن باعث شده خریداران سیمان، به عنوان اولین گزینه به سراغ آن بروند و خرید خود را از این پلتفرم انجام دهند. اما مزایا و دلیل محبوبیت سیوان لند چیست و چرا مشتریان خرید سیمان خود را از سیوان لند انجام میدهند؟

آشنایی با سیوان لند

سیوان لند، بازار آنلاین صنعت ساختمان و بستری برای خرید و فروش مصالح ساختمانی است.
سیوان لند

سیوان لند، بازار آنلاین صنعت ساختمان است که فعالیت خود را با هدف ایجاد بستری امن و نوین برای خرید و فروش مصالح و تجهیزات ساختمانی در سراسر ایران شروع کرده است. به این ترتیب کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان و فروشندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی می‌توانند در این سایت ثبت نام کرده و با ارائه مدارک لازم، فروشگاه آنلاین خود را در سیوان لند راه‌اندازی کنند. و سپس با بارگذاری مصالح خود، امکان خرید آنلاین آن‌ها را برای دیگران فراهم کنند.

خریداران مصالح ساختمانی از سراسر ایران می‌توانند با مراجعه به سیوان لند، قیمت مصالح را در فروشگاه‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و از قیمت روز آن‌ها مطلع شوند. از آن‌جا که برای مصالح مشابه، فروشنده‌های متعددی در سیوان لند وجود دارد، قیمت‌ها به صورت رقابتی درآمده و همواره می‌توانید مصالح را با بهترین قیمت از این پلتفرم تهیه کنید.

چرا مشتریان خرید سیمان خود را از سیوان لند انجام میدهند؟

اما چه چیزی باعث می‌شود مشتریان خرید سیمان مورد نیاز خود را از سیوان لند انجام دهند؟ بحث سیمان با مابقی مصالح ساختمانی کمی متفاوت می‌باشد. آن هم به این دلیل که کارخانجات تولیدکننده سیمان موظف هستند سیمان خود را تنها از طریق عرضه در سازمان بورس کالا به فروش برسانند. پس اگر شخصی خواهان خرید سیمان باشد، یا باید در روزی که سیمان در بورس عرضه می‌شود، درخواست خود برای خرید را از طریق بورس اعلام کرده و وارد رقابت برای خرید آن شود. یا باید آن را به صورت آزاد در بازار و از واسطه‌ها و دلالان خریداری کند.

کف قیمت سیمان

قیمت سیمان در سیوان لند از همه جا مناسب‌تر است.
کف قیمت سیمان در سیوان لند

به دلیل مشکلات و سختی‌هایی که در خرید سیمان از بورس وجود دارد، برخی افراد یا مجبور می‌شوند یا ترجیح می‌دهند که سیمان مورد نیاز خود را از طریق دیگری تأمین کنند. اینجاست که این افراد به سراغ سیوان لند می‌آیند. سیواند لند برای این که واسطه‌ها را از بازار سیمان حذف کند تا سیمان با قیمتی مناسب به دست مصرف‌کننده برسد، خودش آن را مستقیما از بورس خریداری کرده و به فروش می‌رساند.

از آن جایی که سیوان لند خودش خریدار مستقیم سیمان از بورس هست و آن را در حجم بالا از کارخانه‌ها تهیه می‌کند، می‌تواند در بورس قیمت مناسب‌تری برای سیمان‌ها پیشنهاد بدهد و آن‌ها را با قیمت مناسب‌تری خریداری کند. در نتیجه قیمت فروش سیمان انواع سیمان، مثل قیمت سیمان آبیک، سیمان فارس، قیمت سیمان تهران و … هم در سیوان لند مناسب‌تر خواهد بود. 

این در حالی است که اگر قصد خرید سیمان از دیگر فروشندگان را داشته باشید، چون سیمانی که خود این فروشنده‌ها خریداری کرده‌‌اند از قبل چندین دست بین واسطه‌ها و کامیون‌داران و دلالان گشته است، قیمت فروش آن‌ها بسیار بالاتر خواهد بود. حتی اگر خود آن فروشنده هم خریدار دسته اول سیمان بوده باشد، قیمت سیمان در سیوان لند باز هم به دلیل سیاست‌های قیمت‌گذاری، پایین‌تر خواهد بود.

صدور فاکتور رسمی

سیوان لند در هنگام فروش سیمان، برای شما فاکتور رسمی صادر می‌کند.
صدور فاکتور رسمی

البته دلیل این که مشتریان خرید سیمان خود را از سیوان لند انجام می‌دهند تنها به قیمت سیمان محدود نمی‌شود. سیوان لند در هنگام فروش سیمان، برای شما فاکتور رسمی صادر می‌کند. که این موضوع از جهات زیادی باعث آسودگی خاطر خریداران می‌شود. اول این که نشان‌دهنده اعتبار سیوان لند است و به کسانی که می‌خواهند برای اولین بار از سیوان لند سیمان خریداری کنند اطمینان می‌بخشد. دوم این که این فاکتور رسمی با احتساب مالیات خرید سیمان است و دیگر لازم نیست خریدار 10% مالیات را بپردازد. سوم این که خیال شما از بابت ثبات قیمت راحت خواهد بود و می‌دانید که بعد از نهایی شدن خرید قیمت‌ها دیگر تغییر نخواهد کرد.

روش‌های مختلف خرید

مشتریان می‌توانند خرید سیمان از سیوان لند را از چندین طریق انجام دهند. اولین روش خرید آنلاین سیمان از طریق سایت سیوان لند است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت و ثبت نام در آن، سیمان مورد نظرتان را در هر ساعت و هر مکان به صورت آنلاین خریداری کنید. سیوان لند هم‌چنین یک اپلیکیشن هم دارد که قابل نصب از طریق سایت، گوگل پلی و آی اپس است. و می‌توانید برای خرید سیمان و دیگر مصالح از طریق اپلیکیشن هم اقدام کنید.

البته اگر خرید اینترنتی برای شما دشوار است و خرید تلفنی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید با تماس با بخش فروش سیوان لند در ساعات اداری، سیمان مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری کنید. تیم فروش سیوان لند هم‌چنین آماده ارائه مشاوره به شما در باب خرید مصالح است.

تیم پشتیبانی 

سیوان لند دارای یک تیم پشتیبانی قوی است که شما را در مسیر ثبت نام در سایت، خرید اینترنتی، ارسال و تحویل سیمان همراهی کنند.
تیم پشتیبانی

علاوه بر تیم فروش تلفنی، سیوان لند دارای یک تیم پشتیبانی قوی است. این دو تیم آماده هستند تا شما را در مسیر ثبت نام در سایت، خرید اینترنتی، ارسال و تحویل سیمان همراهی کنند و به سوالات شما پاسخ دهند. تمامی اقدامات پیگیری و ارسال سیمان توسط تیم پشتیبانی سیوان لند انجام می‌شوند و آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنند که سیمان خریداری شده توسط شما در زمان مقرر و بدون بروز مشکل به دستتان برسد. لازم به ذکر است که سیمان‌ها توسط باربری رسمی خود کارخانجات سیمان برای شما ارسال می‌شوند.

جمع‌بندی

اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم که چرا مشتریان خرید سیمان خود را از سیوان لند انجام میدهند، می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم که قیمت سیمان در سیوان لند از همه جا ارزان‌تر است؛ فاکتور رسمی برای شما صادر می‌گردد و نیاز به پرداخت مالیات خرید نیست؛ خرید را می‌توانید هم از سایت هم از اپلیکیشن و هم یه صورت تلفنی انجام دهید؛ سیوان لند تیم فروش و پشتیبانی قوی دارد که در تمام مراحل همراه شماست.

به این نوشته امتیاز دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *