بهترین کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید کدام است؟

در انتخاب کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید باید علاوه بر رنگ کابینت، به چندین فاکتور دیگر هم توجه کنیم. رنگ صفحه رو کابینتی، متراژ آشپزخانه و میزان نورگیر بودن آن و هم‌چنین دکوراسیون کلی خانه، از جمله مواردی هستند که در حین انتخاب سرامیک بین کابینتی باید به آن دقت کنید. در ادامه این مقاله به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید بهترین کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید خود را انتخاب کنید.

قیمت درب و پنجره دو حداره
قیمت کاشی و سرامیک
قیمتدرب وپنجره یو پی وی سی
قیمت سنگ نما

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

انتخاب کاشی بین کابینتی مناسب تاثیر زیادی بر روی زیبایی خانه و آشپزخانه شما خواهد داشت. این کاشی‌ها در طرح‌ها، رنگ‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی هستند و همین هم ممکن است باعث سردرگمی شما در حین انتخاب سرامیک بین کابینتی شود. در انتخاب کاشی و سرامیک بین کابینتی برای کابینت سفید باید در وهله اول بهتر است با کاشی‌های بین کابینتی آشنا شوید.

کاشی بین کابینتی چیست و چه تفاوتی با سایر کاشی‌ها دارد؟

انواع کاشی‌ها از نظر ساختار، لعاب، شکل، اندازه، رنگ‌بندی و مکان نصب با یکدیگر فرق می‌کنند و همین هم باعث می‌شود که قیمت کاشی از انواع مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد. کاشی‌ و سرامیک بین کابینتی می‌توانند در دو نوع ساده و گلدار باشد. که امروزه با توجه به گرایش بیشتر برای معماری و دکوراسیون مینیمال‌تر، کمتر از کاشی‌های گلدار یا شلوغ استفاده می‌شود.

کاشی‌های بین کابینتی نسبت به کاشی‌های معمولی مقاوم‌تر و بادوام‌تر هستند و تنوع طرح و رنگ بیشتری هم دارند. بنابراین برای انتخاب کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید، گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب از میان آن‌ها دارید. این کاشی‌ها در برابر ضربه و حرارت هم مقاوم‌تر از کاشی‌های معمولی هستند و خط و خش کمتری هم روی آن‌ها می‌افتد. 

حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که با وجود چنین ویژگی‌هایی، چرا از همان کاشی‌های بین کابینتی برای کل دیوار آشپزخانه استفاده نمی‌کنند؟ دلیل اصلی آن این است که کاشی‌های بین کابینتی نسبت به کاشی‌های معمولی آشپزخانه گران قیمت‌تر هستند و توجیه اقتصادی ندارد که برای تمام دیوار آشپزخانه از آن‌ها استفاده کنیم. به خصوص این که قسمت عمده این کاشی‌ها پشت کابینت مخفی می‌شود.

انواع کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید

همان‌طور که در مقاله بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی هم اشاره کردیم، رنگ سفید طوری است که به راحتی با تمامی رنگ‌ها سِت می‌شود؛ و بنابراین دست شما برای انتخاب باز است. در این حالت بهتر است برای انتخاب کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید، به دیگر فاکتورها مثل رنگ سرامیک کف و دیواره آشپزخانه، تم کلی دکوراسیون منزل، متراژ آشپزخانه و از این قبیل دقت کنید. در ادامه برخی از بهترین انتخاب‌ها برای کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید را به شما معرفی می‌کنیم.

کاشی بین کابینتی سفید

می‌توانید به راحتی کاشی بین کابینتی‌تان را هم رنگ سفید انتخاب کنید . انتخاب کاشی بین کابینتی سفید آشپزخانه شما را بزرگ، دلباز و روشن‌تر نشان می‌دهد. البته ممکن است این سفیدی یک دست برای شما خسته کننده باشد که در این صورت می‌توانید از کاشی‌های بین کابینتی سفید طرح‌دار استفاده کنید. جنس و نوع کاشی را بهتر است براساس جنس کابینت استفاده کنید.

کاشی بین کابینتی سیاه یا تیره

کاشی بین کابینتی سیاه برای کابینت سفید

استفاده از کاشی‌های تیره یا سیاه در بین کابینت سفید می‌تواند کنتراست زیبایی ایجاد کند و باعث جذابیت بیشتر فضا شود. در آشپزخانه‌های مدرن بیشتر از ترکیب کابینت سفید با سرامیک بین کابینتی مشکی، طوسی یا رنگ‌های تیره استفاده می‌شود. شما می‌توانید بر اساس جنس کابینت خود، از کاشی بین کابینتی مات یا براق استفاده کنید.

کاشی بین کابینتی طرح چوب

یکی از بهترین ترکیب‌ها با رنگ سفید، چوب است.از همین رو نیز می‌توان کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید را از میان کاشی‌های طرح چوب استفاده کرد. به خصوص اگر در سایر قسمت‌های آشپزخانه یا دکوراسیون آن از چوب استفاده شده باشد.

کاشی بین کابینتی طرح سنگی

کاشی‌های طرح سنگی نیز یکی دیگر از آن کاشی‌های بین کابینتی هستند که ترکیب آن با کابینت‌های سفید می‌‌تواند فضایی مدرن و جذاب ایجاد کند. این کاشی‌ها در رنگ‌های متنوعی وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به رنگ تخته رو کابینتی یا رنگ سایر عناصر آشپزخانه، رنگی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

کاشی بین کابینتی آجری

کاشی بین کابینتی آجری برای کابینت سفید

استفاده از کاشی بین کابینتی آجری، در میان کابینت‌های سفید ترکیبی بسیار عالی است. کاشی‌های آجری در رنگ‌های متنوعی مثل کرم، آجری، خردلی، سفید و … وجود دارند و استفاده از آن‌ها می‌تواند نمایی رستیک به آشپزخانه شما ببخشد.

کاشی بین کابینتی طرح‌دار

اگر می‌خواهید به وسیله کاشی بین کابینتی، آشپزخانه خود را از سادگی در بیاورید، کاشی‌های طرح‌دار یک گزینه بسیار خوب هستند. شما می‌توانید از کاشی‌های بین کابینتی طرح‌داری با رنگ‌های شاد و زنده استفاده کنید و به فضای آشپزخانه خود روح و تازگی ببخشید.

کاشی بین کابینتی سبز یا آبی

استفاده از رنگ‌های سبز یا آبی در کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید، فضایی رترو و قدیمی به وجود می‌آورد و حس و حالی نوستالژیک به آشپزخانه شما می‌بخشد.

کلام آخر

شاید شما هم در هنگام کاشی کاری آشپزخانه خود سردرگم شده باشید که برای کاشی بین کابینتی خود از چه رنگ یا نوع کاشی استفاده کنید. اگر از کابینت سفید استفاده می‌کنید، دست شما برای انتخاب سرامیک بین کابینتی باز است و گزینه‌های بسیار زیادی برای انتخاب دارید. رنگ سفید با رنگ‌های بسیار زیادی هم‌خوانی دارد. یکی از کارهایی که در هنگام انتخاب کاشی بین کابینتی برای کابینت سفید می‌توانید بکنید، این است که به رنگ صفحه رو کابینتی، رنگ دکوراسیون و تجهیزات و دیگر عناصر آشپزخانه دقت کنید. اگر آشپزخانه شما فضایی کوچک دارد، بهتر است که رنگ کاشی بین کابینتی را طوری انتخاب کنید که فضا را دلباز و روشن‌تر نشان بدهد.

به این نوشته امتیاز دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *