معرفی بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی | ویژگی‌های بهترین دستگاه تصفیه آب


قیمت دستگاه تصفیه آب

مهم ترین ویژگی بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی، بهبود طعم و مزه‌ی آب و محافظت از بدن در برابر ناخالصی‌های موجود در آب است. شاید باید خود بگویید که خرید آب معدنی به صرفه تر و در دسترس تر است اما به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ وجه نمی‌توانید از محتویات بطری اطمینان داشته باشید و در مقابل خرید آب معدنی در دراز مدت برای شما گران تمام خواهد شد. اما دستگاه‌های تصفیه آب دوام بیشتری دارند و در درزا مدت سبب کاهش هزینه‌های شما می‌شوند.

بهترین برند دستگاه تصفیه آب  خانگی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

هر فردی در زمان خرید وسایل مورد نیاز خود به خصوص لوازم خانگی، نهایت دقت خود را به کار گرفته و به دنبال بهترین محصول می‌گردد. شما در زمان خرید محصول مورد نظر خود همواره به دنبال بهترین برند هستید زیرا به کیفیت آن‌ها اطمینان دارید. این قانون برای دستگاه‌های تصفیه آب نیز صدق می‌کند. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تمام کیفیت دستگاه تصفیه آب، به برند آن مربوط نیست. متاسفانه در سال‌های اخیر برخی از فروشندگان اقدام به تولید انواع دستگاه‌های تصفیه آب با برچسب بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی، کرده‌اند. بنابراین در زمان خرید این دستگاه‌ها حتما به نکات زیر دقت کنید:

  • کیفیت قطعات استفاده شده در دستگاه تصفیه آب باید درجه یک و گیاهی باشند.
  • به دلیل اینکه فیلترهای تصفیه آب با آب تماس مستقیم دارند، باید از مواد گیاهی ساخته شده باشند.
  • انواع دستگاه تصفیه آب مانند دستگاه تصفیه آب uf، باید حتما دارای استانداردهای بین المللی به خصوص گواهینامه‌ی NSF و WQA باشند.
  • در زمان خرید این محصولات سعی کنید که آن‌ها را از شرکت‌های معتبر و یا شرکت تصفیه آب خریداری کنید تا کیفیت محصول شما تضمین شود.
  • یکی از ویژگی‌های بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی، گنجایش مخزن این دستگاه‌ها است. با توجه به ذخیره‌ی آب توسط مخزن ذخیره، کیفیت آن رابطه‌ی مستقیمی با کیفیت آب خروجی شما دارد.

معرفی بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

در زمینه‌ی تولید دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، شرکت‌های مطرح و معتبر زیادی در حال رقابت هستند . از برندهای تایوانی گرفته تا برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی. هرکدام از این برندها سعی می‌کنند تا محصئلات خود را با بهترین کیفیت تولید کنند تا نام محصول تولید شده‌ی آن‌ها به عنوان بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار به فروش برسد. ما در این مطلب قصد داریم تا به معرفی بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی بپردازیم و شما را با آن‌ها آشنا کنیم.

برند تایوانی سافت واتر، بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

این برند، از قدیمی ترین تولید کنندگان دستگاه تصفیه آب می‌باشد که فعالیت خود را از سال 1946 میلادی در کشور تایوان آغاز کرده است. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالای آن‌ها، دارای شهرت جهانی است. این دستگاه‌ها به کشورهای آمرکایی، آسیایی و حتی اروپایی نیز صادر می‌شود. Soft Water به دلیل تولید محصولات با کیفیت، دارای تاییدیه‌های NSF، FAD، WaterQuality، CE و ISO می‌باشد. یکی از دلایلی که سبب شده تا سافت واتر یکی از بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی محسوب شود این بوده که دستگاه‌های تولیدی این برند، در حین عمل تصفیه آب، قادر به جداسازی مولکول‌های اشباع نشده و سالم، از مولکول‌ها و ذرات اشباع شده می‌باشد.

برند تایوانی آکوا پرو، بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

این برند معروف جزء برندهای معتبر دنیا می‌باشد که حدود دو دهه در حال فعالیت در این حوزه است. اگرچه در مقایسه دستگاه تصفیه آب خانگی تولید شده توسط این شرکت، با برند سافت واتر دارای قدمت و تجربه‌‌ی کمتری است اما جزء پرفروش ترین برندها در سطح جهان است. آکوا پرو دستگاه‌های تصفیه آب خود را در انواع گوناگونی از جمله سیستم اسمز معکوس تولید می‌کند. دستگاه‌های تولید شده توسط این برند از کیفیت و قدرت بالایی برخوردارند که می‌توانند انواع آلاینده‌های شیمیایی موجود در آب را شناسایی و طی چند مرحله توسط فیلترهای قدرتمند خود، از آب حذف کنند.

برند تایوانی ایزی ول ( EasyWell )، بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

به جرئت می‌توان گفت که ایزی ول یکی از بهترین برند دستگاه تصفیه آب  خانگی در جهان به شمار می‌رود. کمپانی ایزی ول به صورت کاملا حرفه‌ای در این زمینه در حال فعالیت می‌باشد که دستگاه‌های با سیستم اسمز معکوس تولید می‌کند. ایزی ول علاوه بر تولید دستگاه‌های تصفیه آبف انواع فیلترها، لوله، هوزینگ، شیلنگ و دیگر اکسسوری‌های مورد نیاز این دستگاه‌ها را تولید و عرضه می‌کند. فیلترهای تولید شده توسط این برند، نه تنها برای تصفیه آب آشامیدنی بلکه برای تصفیه آب حمام جهت حذف آلاینده‌های شیمیایی مضر برای پوست و مو نیز کاربرد دارد.

برند تایوانی سی سی کی ( C.C.K )، بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی

این برند پر طرفدار فعالیت خود را از سال 1973 در کشور تایوان توسط شخصی به نام  kouw pinng تاسیس شد و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز  کرد. بی دلیل نیست که این کمپانی به بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی تبدیل شده. انواع دستگاه تصفیه آب، فیلترها ، پمپ و انواع اکسسوری‌های تولید شده توسط این برند با نیروی متخصص و دستگاه‌های قدرتمند و پیشرفته تولید شده‌اند. فیلترهای تعبیه شده در دستگاه‌های این کمپانی، به ترتیب زیر قرار می‌گیرند:

  • فیلتر پلی پروپیلن ( ساخت کشور تایوان )
  • فیلتر کربن فعال گرانول ( ساخت کشور تایوان )
  • فیلتر کربن بلاک ( ساخت کشور تایوان )
  • فیلتر فیلمتک ( ساخت کشور آمریکا )
  • فیلتر پست کربن ( ساخت کشور تایوان )
  • فیلتر مینرال ( ساخت کشور تایوان )

برند آکواجوی (  Aquajoy)

آب تصفیه کن خانگی این برند، محصول کشور کانادا است که قدمتی طولانی در این زمینه دارد. بی دلیل نیست که آکواجوی از بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی شناخته شده، چون کیفیت و عملکرد محصصولات آن بسیار بالا است و محبوبیت زیادی در دنیا دارد.مواد اولیه تشکیل دهنده‌ی بدنه‌ی این دستگاه‌ها و فیلترهای آن، از متریال گیاهی می‌باشدکه مناسب مصارف خوراکی هستند. فیلترهای این برند، دارای استانداردهای غذا و داروی NFS و FDA آمریکا می‌باشند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت و انتخاب محصولات این کمپانی، تنوع در طراحی محصولات آن است.
علاوه بر این شرکت‌های خارجی، شرکت مینروا نیز از دیگر برندهای معروف ایرانی است که این دستگاه‌ها را با بهترین کیفیت تولید و در بازار عرضه می‌کند. و همین سبب شده تا به عنوان بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران شناخته شود. این برند انواع دستگاه‌های تصفیه آب از جمله نوع رومیزی آن را تولید می‌کند. این محصولات در سیوان لند موجود هستند و شما می‌توانید جهت استعلام قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی رومیزی به این سایت مراجعه کنید.

آلاینده‌های موجود در آب چه مضراتی دارند؟

املاح مضر موجود در آب مضرات
شن و ماسه و رسوبات بزرگتر از 5 میکرون بروز سنگ کلیه
کلر و مواد جانبی کلر همانند کلرامین ریزش مو و چروک شدن پوست
زنگ آهن لوله کاهش سطح ph آب آشامیدنی
نیترات و نیتریت کاهش اکسیژن رسانی به خون
آرسنیک سرطان پوست و مسمومیت
آلومینیوم آلزایمر زودرس
فلوراید پوسیدگی دندان، لکه‌های قهوه‌ای
نمک‌ها و فلزات سنگین رسوب در کلیه و کبد
سرب جایگزین کلسیم در استخوان، بروز کم خونی
کادمیم سوزش دیواره‌های معده و روده
بریلیم مسمومیت حاد، سرطان زا
کروم سمی برای گیاهان
مس رد شدن دندان‌ها
فلوئور سبب خرابی دندان
زینک روی طعم نامطبوع آب
سلنیوم سرطان کبد
جیوه به شدت مسموم کننده
سیانور موجب مرگ حتی در حد 1ppm
آمونیاک اولین ماده‌ی آلوده کننده‌ی آب آشامیدنی

کلام پایانی

در این مقاله به صورت کامل  و مفصل به بررسی بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی پرداختیم. در این مطالب گفتیم که بهترین تصفیه آب خانگی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. و همچنین بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی را به شما معرفی کردیم. انواع این محصولات در سیوان لند عرضه می‌شوند و شما می‌توانید جهت استعلام قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی به این سایت مراجعه کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *