قیمت بتن آماده در شیراز


قیمت بتن

قیمت بتن آماده در شیراز و بطور کلی در تمام نقاط دنیا از آن جهت قابل اهمیت است که ایمنی و دوام ساختمان را تضمین و این ایمنی به کیفیت این ماده بستگی دارد. در یک تعریف کلی؛ بتن آماده را  مخلوطی از آب، سیمان و سنگدانه می دانند که در بیشتر مراحل ساختمان سازی به کار آمده تا یک پروژه به سرانجام رسد.
بتن آماده به دلیل ویژگی خاصی که دارد، در یک مدت زمان محدود و مشخص قابل استفاده می باشد که همین موضوع، خرید و فروش این مصالح پرکاربرد را در شرایط ویژه و متفاوتی قرار می دهد.

نحوه خرید و فروش بتن آماده

برای خرید و فروش بتن آماده، از واژه هایی مانند حجم و متر مکعب استفاده می کنند و بتن را در حجم قابل توجهی در کامیون های حمل بتن که میکسر نام دارد، به محل پروژه می رسانند.

در زمان خرید بتن به چه مواری باید توجه کنیم

مواردی که در زمان خرید بتن آماده پررنگ می شود و از آنجایی که تامین بتن آماده باکیفیت ارتباط مستقیمی با امنیت و جان انسان ها دارد، توجه به موارد زیر الزامی است:

  • خرید از کارخانه و تولیدی دارای اعتبار و پروانه کسب
  • توجه به فاصله زمانی تولیدی با محل پروژه
  • انتخاب کارخانه بتن
  • توجه به کیفیت بتن آماده

همچنین در زمان خرید بتن آماده باید به سوالاتی همچون موارد زیر باید توجه کرد :

  • متراژ پروژه برای بتن ریزی چقدر است؟
  • برای تامین مشخصات پروزه به چه نوع بتنی نیاز است؟
  • آیا بتن نیاز به مواد افزودنی دارد؟
  • بتن ریزی دزر چه زمان و آب و هوایی انجام می شود؟
حتما بخوانید:  معرفی جامع و کامل چسب کاشی و سرامیک و انواع و استانداردهای آن

قیمت بتن آماده در شیراز

چگونه بتن آماده را خریداری کنیم

در شرایط سنتی تنها یک راه برای خرید و فروش بتن آماده وجود دارد و آن هم رجوع به کارخانه های تولیدی بتن و یا واسطه می باشد که مشکلات بسیاری از جمله: هدر رفتن زمان و انرژی، تهیه بتن از تولیدی های نامعتبر، توقف مراحل ساخت و ساز و… را در پی دارد.
اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، پلتفرم تخصصی خرید و فروش آنلاین مصالح و تجهیزات ساختمانی روی کار آمده که افراد می توانند تنها با سرچ www.sivanland.com مصالح مورد نیاز خود ار جمله بتن آماده را از کارخانه وتولیدی های معتبر سفارش و در محل ساخت و ساز تحویل بگیرند.

قیمت بتن آماده در شیراز

قبل از هرچیز بگذارید اول به عواملی که در قیمت بتن آماده تاثیر گذار می باشند اشاره کنیم.
این عوامل عبارتند از:

  • رده بتن
  • حجم بتن
  • مکان پروژه
  • تخلیه بتن

رده بتن
هزینه اولیه بتن را رده بتن مشخص می نماید و قیمت سنگدانه هایی از جمله: شن، ماسه و ماده ای به نام سیمان، تاثیر مستقیمی روی قیمت بتن می گذارند. برای مثال: بتن با رده مقاومتی C50 به سیمان بیشتری نیاز داشته که همین امر قیمت سیمان را هم نیز اثر گذار می کند.
حجم بتن
مقدار بتن آماده هزینه نهایی را مشخص می نماید و مدیران و پیمانکاران میبایست براساس متراژ پروژه خود، میزان حجم مورد نیاز بتن آماده را تخمین و خریداری نمایند.

مکان پروژه

موقعیت مکانی یکی دیگر از تعیین کننده های قیمت بتن می باشد بدین صورت که هرچه فاصله کارخانه با محل ساخت و ساز فاصله داشته باشد به همان میزان هزینه استهلاک و کرایه ها نیز افزایش خواهد یافت.
تخلیه بتن
چگونگی فرایند تخلیه بتن نیز یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین قیمت بتن ماده در شیراز و هرجای دیگری می باشد. برای تخلیه بتن در محل پروژه از چه نوع پمپی استفاده شود، مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت بتن آماده می باشد.
قیمت بتن آماده در شیراز

حتما بخوانید:  بررسی میلگرد حرارتی سقف تیرچه بلوک

استعلام قیمت بتن آماده در شیراز چگونه است

برهیچ کدام از فعالان صنعت ساخت و ساز پوشیده نیست که استعلام قیمت مصالح و تجهیزات ساختمانی یکی از ضروریات در این صنعت می باشد که همواره با معضلاتی نیز همراه است اما سیوان لند این امکان را برای همگان فراهم اورده تا با ورود به این سایت، قیمت هر کالا را مشاده، بررسی و سپس اقدام به خرید اینترنتی فرمایند.

به این نوشته امتیاز دهید !
پیشنهاد می‌کنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پیمایش به بالا