چگونه ساخت و ساز خود را مقرون به صرفه کنیم؟ | معرفی 11 نوع مصالح برای این کار

ساخت و ساز یک حوزه ذاتاً گران است که در آن هزینه مواد و تجهیزات بالا است. علاوه بر این، ممکن است مجبور شوید تیم های بزرگی را برای ادامه پروژه ها استخدام کنید. مسائل مربوط به کیفیت، الزامات انطباق، هدر رفت و حوادث می تواند هزینه های اداره کسب و کار شما را بیشتر افزایش دهد. علاوه بر این، هزینه های غافلگیرکننده ممکن است به طور ناگهانی از هیچ جا سرک بکشند. اجرای برخی قوانین برای مقرون به صرفه کردن کسب و کارتان منطقی است. حتی در حین انجام این کار، باید اطمینان حاصل کنید که صرفه جویی در هزینه کیفیت را به خطر نمی اندازد یا در مورد نیازها صرفه جویی نمی کند.

روش‌های ساخت و ساز مقرون به صرفه

ساخت و ساز مقرون به صرفه
ساخت و ساز مقرون به صرفه

امروزه اکثر افراد دوست دارند که در مقابل هزینه‌ی کم، سازه‌ای با دوام و شیک داشته باشند. اما آیا به نظر شما این کار امکان دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که بله این کار امکان پذیر است و تنها به چند روش کلیدی می‌توانید ساخت و ساز مقرون به صرفه‌ای داشته باشید. در ادامه با ما باشید تا این نکات را برسی کنیم.

تکنولوژی های قدیمی را جایگزین کنید

نوآوری یک هزینه اولیه برای هر پیمانکاری است، اما می تواند در طولانی مدت باعث صرفه جویی در ثروت شود. فن آوری قدیمی، ابزار و تجهیزات هزینه های عملیاتی را افزایش می دهد. آنها حتی بهره وری کارکنان را پایین می آورند و باعث اتلاف و تاخیر می شوند. جایگزینی ابزارها و تجهیزات قدیمی با ابزارهای پیشرفته به شما کمک می کند تا هزینه را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. سیستم های فعلی خود را ارزیابی کنید و جایگزین های مقرون به صرفه ای برای پس انداز ایمن پیدا کنید. شما می توانید به جای خرید، اجاره را انتخاب کنید تا ابزارهای فنی را با بودجه خود متناسب کنید.

شما می‌توانید ابزارآلات استاندارد و باکیفیت را از سیوان لند بخواهید. سیوان لند ارائه دهنده‌ی بهترین نوع از این محصولات است که شما می‌توانید در کمترین زمان اقدام به خرید و استعلام قیمت ابزارآلات مورد نظر خود کنید.

روی کارمندان چند وظیفه ای سرمایه گذاری کنید

یکی دیگر از قوانین اساسی که شما را یک قدم به صرفه جویی در هزینه‌های ساخت و ساز نزدیک می کند، سرمایه گذاری در تیم خود است. استخدام کارمندان چندوظیفه ای شروع خوبی است زیرا آنها می توانند بیش از آنچه شما انتظار دارید ارائه دهند. علاوه بر انتخاب منابع مناسب برای ساخت و ساز خود، روی منابع موجود نیز سرمایه گذاری کنید. آموزش باعث بهره وری افراد می شود، خطاها و هدر رفت را مهار می کند و تحویل با کیفیت بالا را تضمین می کند. ممکن است مجبور شوید کمی برای برنامه های آموزشی هزینه کنید، اما آنها در نهایت هزینه خود را پرداخت می کنند.

ریسک‌ها را بپوشانید

ساخت و ساز
ساخت و ساز

ساخت و سازهای ساختمانی در میان خطرات ثابت عمل می‌کنند . مواد با کیفیت پایین ، قطع زنجیره تامین ، مناقشات ، و تصادفات در محل ساخت و ساز می‌تواند منجر به شکست پروژه شود . مهم است که این ریسک‌ها را با بیمه مناسب بپوشانید . در حالی که ممکن است این بار سنگین مالی به نظر برسد اما شما هرگز نباید از آن استفاده کنید .

بهترین راه برای حفظ تعادل با هزینه‌ها ، یافتن یک شرکت بیمه ساخت‌ و ساز است که راه‌حل‌های انعطاف‌پذیر ارایه می‌دهد . به دنبال بیمه خاص پروژه باشید که سازه‌ی شما را در بخشی از هزینه پوشش می‌دهد . شما می‌توانید بدون بمباران میزان بسیار زیادی استرس داشته باشید .

برای خرید عمده از تخفیف مطمئن شوید

زمینه دیگری که می توانید در آن صرفه جویی زیادی کنید، خرید مصالح ساختمانی است. به عنوان یک قاعده، شما باید روابط خود را با تامین کنندگان تحکیم کنید تا از تخفیف های طولانی مدت برخوردار شوید. خرید انبوه برای ساخت و ساز شما می تواند نجات دهنده باشد زیرا به شما کمک می کند تخفیف های زیادی دریافت کنید و از اختلالات ناشی از کمبود مواد جلوگیری کنید. هنگام تهیه مواد و لوازم ساخت و ساز به دنبال فرصت های معاف از مالیات باشید.

مصالح ساختمانی ارزان قیمت

یکی از روش‌های ساخت و ساز مقرون به صرفه، انتخاب مصالح ارزان قیمت برای ساخت سازه‌ی شما است. در اینجا می‌خواهیم به 11 نوع از مصالحی که می‌توانید با انتخاب آن‌ها، هزینه‌ی ساخت و ساز خود را کاهش دهید، اشاره کنیم.

پنل‌های پیش ساخته

اگر به دنبال کاهش هزینه‌های ساخت و ساز خود هستنید، اولین قدم خرید مصالح از پیش ساخته است. این محصولات تنوع زیادی در طرح و رنگ‌های خود دارند و در کنار این ویژگی‌ها بسیار مقرون به صرفه تر از مصالح ساختمانی خام هستند. این مصالح طی سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده و به یکی از مهم ترین ترندها تبدیل شده. یکی از نمونه‌های مصالح پیش ساخته، دیوارهای پیش ساخته‌ی بتنی هستند که سیوان لند ارائه دهنده‌ی این محصولات است و شما می‌توانید با مراجعه به این سایت از قیمت دیوار پیش ساخته بتنی مطلع شوید.

کانتینر

این مصالح ساختمانی به دلیل استحکام زیادی، طرفداران زیادی دارند و شاید به همین دلیل است که شرکت‌های ساخت مسکن، کار ساخت آن را بر عهده دارند. قیمت نهایی استفاده از کانتینرها به جای دیگر مصالح مشابه آن، بسیار کمتر است.

چوب بازیافت شده

امروزه دیگر مصالح قدیمی ساختمان دور ریخته نمی‌شوند و می‌توان از آن‌ها استفاده‌های گوناگونی کرد تا در نهایت هزینه‌ی کمتری به ساختمان سازان تحمیل شود. درواقع این مصالح، با ذقت تمیز شده و قطعات بهتر و به در بخور آن برای مصرف دوباره، جداسازی می‌شوند. این مواد برای کسانی که از حس تاریخی موادی که قبلا مورد علاقه‌ی دیگران بوده لذت می‌برند، بسیار گزینه‌ی مناسبی است.

مصالحی که حمل و نقل آسان دارند

خانه‌های سیار از زیر شاخه‌های مصالح از پیش ساخته شده محسوب می‌شوند. این خانه‌ها اندازه‌ی کوچکی داشته و بسیار جذاب هستند که در جایی خارج از محل مورد نظر آماده، و سپس به آن‌ جا، جا به جا می‌شوند. به این صورت است که هزینه‌ی حمل و نقل بسیاری از مصالح و تجهیزات مورد استفاده در سایر خانه‌ها، کاهش می‌یابد.

بتن

بتن‌ها مصالح مقاومی هستند و در عین حال زیبایی خود را نیز دارند. این مصالح برای کسانی که می‌خواهند خانه‌ای به سبک صنعتی داشته باشند گزینه‌ی خوبی است. بتن دوام بالایی داشته و به محض تمیز و براق شدن، ظاهر خوبی دارد. این محصولات با بهترین کیفیت در سیوان لند موجود است که شما می‌توانید با مراجعه به آن از قیمت روز بتن مطلع شوید.

ورقه‌ی آهن موج دار

این ورقه‌ها دارای ظاهری شیاردار و به رنگ مشکی هستند که درصورت استفاده به عنوان پوشش ساختمان، جلوه‌ی شیکی به آن می‌دهد. این مصالح به دلیل سبک بودن، حمل و نقل آسان و مقرون به صرفه‌ای دارند.

ورقه‌های بامبو

این ورقه‌ها از جمله مصالح کلاسیک محسوب می‌شوند که بودجه‌ی نسبتا کمی نیاز دارند. با اینکه بامبو قبلا در اکثر قسمت‌های آسیا به عنوان مصالح ساختمانی قشر ضعیف جامعه دیده می‌شد، اما به تازگی کمیته‌ی بین المللی طراحی متوجه قدرت، انعطاف پذیری و سازگاری آن با محیط زیست شده. نکته‌ای که باید در زمان خرید بامبو به آن توجه کنید، نوع و کیفیت آن است. به منظور افزایش دوام و پایداری بامبو باید آن را در مرحله‌ی مشخصی از چرخه‌ی رشد قطع و استفاده کنید.

تیر آهن

تیرآهن در طراحی منزل دو وظیفه بر عهده دارد:

  • شکل دادن به پی ساختمان
  • برخورداری از کیفیت صنعتی شیک که به آن حالت تزئینی داده
آجر ساده

این مصالح برخلاف کاربرد فراوانی که در ساخت و ساز دارند، از قیمت نسبتا ارزانی برخوردارند. اما یکی از عواملی که سبب شده تا قیمت نهایی آن بالا برو، نصب زمان بر و طاقت فرسای آن است که نیازمند نیروی کار زیادی است در واقع هزینه‌ی نیروی کار آن زاد است نه خود آجر. آجرها به نسبت سایر مصالح، ظاهر بهتری هم دارند. اگر قصد کاهش هزینه‌های ساخت و ساز خود را با استفاده از آجرها دارید، می‌توانید این محصولات را با بهترین کیفیت از سیوان لند خریداری کنید. شما می‌توانید جهت مشاهده‌ی انواع مختلف این مصالح و قیمت آجر به سیوان لند مراجعه کنید.

سقف پوشالی

قدمت استفاده از پوشال به عنوان ماده‌ی سقف، بسیار طولانی و قدیمی است. و این قدمت به دلیل سهولت در دسترسی آن است و هزینه‌ی حمل و نقل آن بسیار پایین و آسان است. این مصالح همچون آجرها هزینه‌ی نیروی کار زیادی دارند. البته سقف پوشالی در اکثر نقاط آسیا رایج است و هزینه‌ی نصب و اجرای آن پایین است.

سنگ طبیعی

سنگ طبیعی بهترین گزینه برای عایق سازی ساختمان شما در برابر گرمای اضافی است. هزینه‌ی اصلی این مصالح به حمل و نقل آن مربوط می‌شود زیرا وزن بالایی دارند، اما نگران سرمایه‌گذاری خود نباشید زیرا این سازه‌ها تا همیشه پایدارند. سیوان لند تمام نیاز شما به این مصالح را برطرف نموده و انواع آن را در اختیار شما قرار داده. شما می‌توانید جهت مشاهده و استعلام قیمت سنگ به این سایت مراجعه کنید و پس از ثبت سفارش آن را در محل پروژه تحویل بگیرید.

اجرای شیوه های پایدار

اجرای شیوه‌های پایدار
اجرای شیوه‌های پایدار

اگر می‌خواهید با صرفه‌جویی در هزینه مایل بیشتری را طی کنید، اتخاذ روش‌های پایدار می‌تواند شما را راه طولانی‌تری در جاده‌ی ساخت و ساز ببرد. سرمایه‌گذاری اولیه در فناوری سبز ممکن است زیاد باشد، اما می‌تواند هزینه‌های زیادی را برای ساخت و ساز شما کاهش دهد. این راه حل ها علاوه بر کاهش قبض انرژی، ردپای کربن کسب و کار شما را نیز کاهش می دهد.

شما حتی می توانید از مزایای مالیاتی و یارانه های ساخت و ساز خود مطمئن شوید. شرکت های ساختمانی با سرمایه بالایی کار می کنند، اما هنوز امکان بهینه سازی هزینه ها در کوتاه مدت و بلند مدت وجود دارد. این قوانین طلایی را دنبال کنید و با پس انداز کسب و کار خود را یک قدم جلوتر ببرید.

کلام پایانی

در آخر امیدواریم که نکات گفته شده بتواند در ساخت و ساز مقرون به صرفه به شما کمک کند. اگر نکات گفته شده را در دستور کار خود قرار دهید مطمئن باشید که هزینه‌های نهایی شما کاهش پیدا خواهد کرد. همانطور که گفتیم مصالح ساختمانی ارزان قیمت اما با کیفیت مناسب بهترین گزینه برای رسیدن به این هدف است. ما می‌خواهیم مجموعه‌ای را به شما معرفی کنیم که محصولات آن با وجود کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارند.

سیوان لند با ارائه‌ی بهترین مصالح ساختمانی با بهترین کیفیت سعی دارد تا تمام نیاز شما را در صنعت ساخت و ساز برطرف نماید. شما می‌توانید جهت مشاهده و استعلام قیمت انواع مصالح ساختمانی به این سایت معتبر مراجعه کنید.

به این نوشته امتیاز دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *