تجربه خرید سیمان مشتریان از سیوان لند

به دنبال خرید سیمان هستید؟ قطعا سیوان لند به عنوان معتبرترین بازار آنلاین صنعت ساختمان، بهترین گزینه شما برای خرید سیمان با قیمت مناسب است. فروش سیمان تخصص سیوان لند است و مشتریانی که از سیوان لند سیمان خریداری کرده‌اند، تجربه‌های مثبت خود از این خرید را با ما به اشتراک گذاشته‌اند. که در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

تجربه خرید سیمان مشتریان از سیوان لند

قطعا یکی از عواملی که به یک مجموعه اعتبار می‌بخشد و باعث اعتماد دیگران به آن می‌شود، تجربه مثبتی است که مشتریان آن مجموعه از خرید خود داشته‌اند. به همین خاطر هم ما قصد داریم در ادامه تجربه مثبت برخی از خریداران سیوان لند را با شما به اشتراک بگذاریم. برای دیدن محتوای بیشتر در این رابطه می‌توانید به صفحه اینستاگرام سیوان لند سر بزنید، و فیلم‌های تجربه خرید مشتریان را مشاهده کنید و نظراتشان را از زبان خودشان بشنوید.

تجربه خرید سیمان مشتریان از سیوان لند
تجربه خرید سیمان مشتریان از سیوان لند

تجربه خرید سیمان از سیوان لند: جناب آقای مهندس کیانی – پیمانکار شهرداری شیراز

مهندس کیانی پیمانکار شهرداری هستند و دو مورد از نکاتی که برای ایشان حائز اهمیت است، یکی بحث قیمت سیمان می‌باشد که به دلیل تخصیص بودجه مشخص، به دنبال خرید سیمان با کمترین قیمت می‌باشند. و مورد مهم بعدی برای ایشان فاکتور رسمی خرید سیمان است که بتوانند به عنوان سند معتبر هزینه‌ها آن را ارائه کنند.

تجربه خرید سیمان از سیوان لند: جناب آقای مهندس خسروانی – پیمانکار یکی از ارگان‌ها نظامی

جناب مهندس خسروانی هم چون به عنوان پیمانکار فعالیت می‌کنند، موضوع قیمت و فاکتور رسمی برای ایشان نیز بسیار حائز اهمیت است. به همین خاطر هم خرید از سیوان لند را انتخاب کرده‌اند که قیمت سیمان در آن کمترین قیمت بازار می‌باشد. و در هنگام خرید سیمان از سیوان لند برای ایشان فاکتور رسمی صادر می‌گرددکه معتبر است و دیگر نیاز به پرداخت مالیات خرید سیمان ندارند.

حتما بخوانید:  نسبت شن و ماسه در بتن | هر متر مکعب بتن چقدر شن و ماسه می‌خواهد؟

تجربه خرید سیمان: از سیوان لند جناب آقای مهندس میرزایی – ساختمان ساز

جناب مهندس میرزایی یکی از ساختمان سازان فعال در شهر تهران هستند که سیمان مورد نیاز خود را از سیوان لند تهیه می‌کنند. پایین بودن قیمت سیمان آبیک در سیوان لند و سهولت خرید دو دلیلی هستند که ایشان سیوان لند را انتخاب کرده‌اند. مهندس میرزایی می‌گوید: «با مقایسه قیمتی که توی بازار کردم، قیمت سیمان آبیک توی سیوان لند از همه جا کمتر بود. و همین که میشه خیلی راحت آنلاین خرید کرد خودش یه مزیت بزرگه.»

تجربه خرید سیمان از سیوان لند: جناب آقای مهندس علیپور – انبوه ساز

جناب مهندس علیپور، از انبوه‌سازان فعال در شهر شیراز هستند. به دلیل بزرگ بودن پروژه‌هایی که انجام می‌دهند، مدیریت زمان برای ایشان حائز اهمیت است. خوش قولی سیوان لند در ارسال سیمان باعث شده که مهندس علیپور از خرید خود از سیوان لند راضی باشد و به یکی از مشتریان وفادار ما تبدیل شوند. ایشان می‌گویند به این دلیل سیوان لند را انتخاب کرده‌اند که ارسال مداوم دارد و ارسال‌ها را مدیریت می‌کند تا در زمان مقرر سر پروژه باشند.

تجربه خرید سیمان از سیوان لند: جناب آقای مهندس کازرونی – مدیر شرکت انبو‌ه‌سازان پارسیان

از دغدغه‌های مهندس کازرونی مناسب بودن قیمت سیمان، خوش قولی در ارسال و پیگیری سفارشات است. ایشان می‌گویند: «سیوان لند یعنی متعهد بودن، پاسخگویی، قیمت خوب و پیگیری.»

تجربه خرید سیمان از سیوان لند: جناب آقای مهندس راجز – انبوه ساز

نظر جناب مهندس راجز در مورد مزایا خرید از سیوان لند: «… از لحاظ بحث قیمتی و بحث خرید آنلاین؛ که شما می‌تونید خودتون مستقیما خریداری کنید و قیمت‌ها رو مقایسه کنید. قیمت سیمان رو کف میدن که باعث شده یک بحث رقابتی ایجاد بشه که بقیه مصالح فروش‌ها نتونن قیمتی بیش از حد انتظار رو بدن. بخش پشتیبانی قوی کار می‌کنه و پیگیر هستند که آیا مصالح به‌دست رسیده و آیا راضی بودید یا نبودید.»

حتما بخوانید:  ماسه کفی چیست؟ بررسی ویژگی‌ها و کاربردها + ملات ماسه کفی

جمع بندی نظرات و تجربه مشتریان

اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی از نظرات و تجربه خرید سیمان مشتریان از سیوان لند انجام بدهیم، می‌توانیم بگوییم که در وهله اول مهم‌ترین موضوع برای خریداران، قیمت سیمان در سیوان لند می‌باشد. که چون سیوان لند سیمان خود را مستقیما از بورس خریداری می‌کند و دسته اول است، قیمت سیمان در سیوان لند کف قیمت بازار است و از همه جا ارزان‌تر است. پس شما می‌توانید خرید سیمان تهران، آبیک، فارس، سپاهان، ساوه و … را با کمترین قیمت از سیوان لند انجام دهید.

تجربه مثبت دیگر مشتریان سیمان سیوان لند، به خصوص در میان پیمانکاران، این بوده که سیوان لند برای خرید سیمان فاکتور رسمی ارائه می‌کند. این فاکتور رسمی هم یک سند رسمی است که باعث شفافیت قیمت خرید سیمان می‌شود. هم با وجود فاکتور رسمی، خریدار سیمان از سیوان لند دیگر لازم نیست 10% مالیات خرید سیمان را بپردازد.

دیگر موردی که باعث تجربه مثبت خرید سیمان مشتریان از سیوان لند می‌شود، بحث پیگیری و پشتیبانی فروش است. که سیوان لند،‌ دارای یک تیم پشتیبانی است که تمام امور را پیگیری می‌کند. این تیم زمان ارسال سفارشات را هماهنگ و مدیریت می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که سفارش بدون مشکل به دست شما رسیده باشد.

به این نوشته امتیاز دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *