سیمان در تهران

خرید سیمان در تهران

کف قیمت سیمان تهران در سیوان لند، بازار آنلاین صنعت ساختمان.

 سیوان لند، با سابقه درخشان در فروش آنلاین مصالح ساختمانی، اکنون امکان خرید سیمان را در تهران برای شما فراهم آورده است. تمرکز و تخصص ما در فروش سیمان باعث شده تا شما بتوانید سیمان‌های استان تهران را با بهترین قیمت بازار از سیوان لند تهیه کنید.

سیمان تهران

قیمت:71000 تومان

نوع:تیپ 2/کیسه50

سیمان آبیک

قیمت:59000 تومان

نوع:تیپ 2/کیسه50

شرایط حمل و تخلیه:

  • قیمت سیمان‌های فوق، قیمت روز درب کارخانه است.
  • هزینه باربری با خریدار محترم می‌باشد و طبق نرخ باربری رسمی کارخانجات محاسبه می‌گردد.
  • زمان تحویل با توجه به حجم سفارش، بین 2 تا 5 روز کاری خواهد بود.
  • محصولات فوق قابل ارسال با تک کمپرسی 200 پاکتی، ده چرخ 300 پاکتی و تریلی 480 پاکتی هستند.
  • تخلیه سیمان‌ها به‌صورت کمپرسی یا کفی انجام می‌شود. بدیهی است که هزینه دستمزد کارگر تخلیه با خریدار می‌باشد.
  •  زمان تخلیه با توجه به توافق نهایی با راننده مشخص می‌شود و در صورت درخواست ارسال و تخلیه در ساعات غیرمتعارف، چانه‌زنی و پرداخت انعام به‌عهده خریدار محترم می‌باشد.
  • برای اطلاع دقیق از هزینه حمل، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان بخش فروش ما، نوع سیمان، تناژ مورد نیاز خود و آدرس محل تخلیه را به آن‌ها اعلام کرده تا هزینه حمل به شما اعلام گردد.

برای اطلاعات بیشتر بر روی دکمه زیر بزنید و با ما تماس بگیرید:

برای مشاوره رایگان خرید و اطلاع از هزینه حمل مشخصات خود را وارد کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول:

1. نحوه خرید سیمان از سیوان لند به چه نحو است؟

روش اول خرید تلفنی:

شما میتوانید در ساعات اداری از طریق تماس تلفنی مستقیم با کارشناسان ما سفارش خود را ثبت کنید.

روش دوم خرید اینترنتی:

برای خرید سیمان در تهران، ابتدا می‌بایست در سایت ثبت‌نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. سپس با جستجو در سایت، سیمان مورد نظر خود را انتخاب و آن را به مقداری که می‌خواهید، به سبد خریدتان اضافه کنید. بعد از مشخص کردن محل پروژه (محل تحویل سیمان‌ها)، هزینه ارسال برای شما محاسبه و پیش فاکتور صادر خواهد شد. بعد از پرداخت مبلغ فاکتور، سفارش شما نهایی شده و سیمان خریداری شده برای شما ارسال خواهد شد. در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید با کارشناسات بخش فروش سیوان‌لند تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند.

2. هزینه ارسال چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال سیمان هر کارخانه، مطابق با نرخ باربری رسمی آن کارخانه محاسبه خواهد شد. و پرداخت مبلغ ارسال نیز با خریدار خواهد بود.

3. چه مدت بعد از ثبت سفارش سیمان‌ها ارسال خواهند شد؟

بعد از این که سفارش شما ثبت و نهایی شد، اعلام بار انجام خواهد شد و سفارش شما از درب کارخانه ارسال می‌شود. با توجه به کارخانه و حجم سفارش، پروسه فوق ممکن است بین 2 تا 5 روز کاری زمان ببرد.

4. مزیت خرید سیمان از سیوان لند چیست؟

سیوان لند با تجربه چندین ساله‌ای که در فروش مصالح ساختمانی دارد، توانسته در حوزه فروش سیمان واسطه‌ها را حذف کرده و با همکاری مستقیم با کارخانه‌ها، سیمان را با نازل‌ترین قیمت در بازار به شما عرضه کند. خرید آنلاین از سایت این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید در هر زمان و هر مکان سفارش خود را ثبت کنید؛ ضمن این که سیوان لند دارای نماد اعتماد تجارت الکترونیک می‌باشد تا خیال شما بزرگواران از بابت خرید آنلاین راحت باشد.