خرید و قیمت سیمان فارس نو | کارخانه سیمان فیروز آباد

شرکت سیمان فارس نو، یکی از شرکت‌های پیشتاز در صنعت سیمان و مواد ساختمانی در کشور است. این شرکت با بیش از چند ده سال سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه محصولات سیمانی، به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان سیمان در ایران شناخته می‌شود.

تاریخچه سیمان فارس نو

کارخانه سیمان فارس نو
کارخانه سیمان فارس نو

کارخانه سیمان فارس نو در استان فارس، کیلومتر 12 جاده کوار- فیروزآباد واقع شده‌است. سهام این مجموعه در اختیار شرکت سهامی عام سيمان فارس و سیمان خوزستان مي‌باشد. شركت سيمان فارس‌ نو با هدف احداث يک كارخانه 700 تنی سیمان در سال 1369 تاسيس شد. با به راه افتادن عمليات اجرايی پروژه‌های سیمان فارس نو به دليل سرمايه گذاری سنگين شركت سيمان فارس و سیمان خوزستان در طرح‌های متعدد توليد سيمان، بررسی‌های بیشتری در اين زمينه انجام شد‌.

با مطالعات و بررسی‌های انجام شده، ظرفيت تولیدی کارخانه سیمان فارس نو به 3000 تن افزایش یافت و عمليات اجرايی احداث آن تحت عنوان كارخانه سيمان فيروزآباد در تير ماه سال 1381 در دشت موک اين شهرستان آغاز شد. تجهيزات خط توليد کارخانه سیمان فارس نو با توجه به آخرين تكنولوژی روز دنيا و از كشورهای چون سوئیس، دانمارک، فرانسه، آلمان و چين خريداری شده است. نزديک به 1000 ميليارد ريال سرمايه‌گذاری برای ساخت کارخانه سیمان فارس نو انجام شده‌ است.

خط تولید سیمان فارس نو

در خرداد ماه 1327 خط توليد کارخانه سیمان فارس نو با ظرفيت 200 تن در روز به مبلغ حدود دو ميليون دلار از شركت‌های «وستينگهاوس» و «كند‌ی ونسان» آمريكا خريداري شد. سازمان برنامه و بودجه در سال 1328 با سياست‌گذاری‌هایی در زمینه حمايت از احداث كارخانجات سيمان در استان‌های خراسان، آذربايجان، خوزستان و فارس، 5/49 درصد سهام «شركت سيمان شيراز» به اين سازمان واگذار شد و به «شركت سهامی سيمان فارس» تغيير نام داد. 

نخستين كارخانه سيمان اين شركت در سال 1334 در شيراز افتتاح شد و سيمان توليدي خود مطابق با عرضه و تقاضا همان زمان به بازار وارد کرد. کارخانه سیمان فارس نو قديمی‌ترين كارخانه سيمان فعال در سطح كشور به شمار می‌رود. با افزايش مصرف و خرید سيمان، ظرفيت كارخانه شيراز در سال 1346 به 1000 تن و در سال 1357 به 2500 تن در روز افزایش یافت. اين كارخانه هم‌اكنون پس از حدود 50 سال روزانه نزديك به 2200 تن سيمان به بازار مصرف عرضه می‌كند.

سیمان فارس نو یکی از معتبرترین برندهای ارائه دهنده مصالح ساختمانی در سر تا سر کشور است. شما می‌توانید سیمان فارس نو هر برند سیمان تولیدی کشور و سایر مصالح ساختمان را به صورت آنلاین از سایت ما خریداری کنید. هر یک از انواع سیمان‌های فارس نو با ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهمی ارائه می‌شوند. این مصالح به صورت تخصصی تولید و ارائه می‌شوند. این محصولات با بسته‌‌بندی‌هایی با وزن مختلف در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. انواع مختلف سیمان‌ فارس نو برای مصارف مختلفی خرید و فروش می‌شوند.

حتما بخوانید:  هرانچه باید از مزایا و معایب سقف وافل بدانید.

محصولات کارخانه سیمان فارس نو

در دسته‌بندی‌های سیمان فارس نو خرید سیمان سفید پاکتی و فله بیشتر رایج شده است. هر یک از مدل‌های سیمان فارس نو به میزان قابل توجهی در سال خرید و فروش می‌شوند. از خرید سیمان فارس نو در مدل‌های نسوز، سفید، پرتلند و… بیشتر از سایر برندهای سازنده این مصالح  استقبال شده است.

قیمت سیمان فارس نو نیز مطابق با سیاست‌های برند سازنده و فرایند تخصصی تولید هر نوع سیمان تعیین می‌شود. در ادامه برخی از دسته بندی‌های این سیمان‌ها را به صورت تخصصی‌تر بررسی می‌کنیم. سیمان فارس نو برندی آشنا در عرصه‌های ساختمان سازی به شمار می‌رود.

خرید سیمان‌ رنگی | قیمت سیمان رنگی فارس نو

سیمان‌ رنگی فارس نو
سیمان‌ رنگی فارس نو

قیمت سیمان پاکتی رنگی از برند سیمان فارس نو بسته به وزن این بسته‌ها تعیین می‌شود. فروش سیمان فارس نو در سایت سوتین لند بر حسب مقدار و نحوه سفارش و محل پروژه متریال صورت می‌گیرد. انواع این سیمان‌ها با افزودن برخی مواد به متریال اصلی ساخت سیمان به دست می‌آیند. انواع آن‌ها در رنگ‌های زرد، قرمز، آبی و… ارائه می‌شوند. شرکت سیمان فارس نو این محصولات را برای مقاصد تزیینی در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. برای استفاده از این سیمان‌ها و همچنین سیمان شرکت های دیگر مثل سیمان فارس باید به روش استفاده از آن‌ها آشنایی داشته باشید.

خرید سیمان نسوز | قیمت روز سیمان نسوز فارس نو

سیمان نسوز فارس نو
سیمان نسوز فارس نو

قیمت سیمان نسوز بر مبنای برند سازنده این محصول مشخص می‌شود. انواع سیمان پاکتی فارس نو با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود. مدل‌های نسوز این محصولات با بهترین کیفیت عرضه می‌شوند. مقاومت آن‌ها بسیار بیشتر از سایر مدل‌های این مصالح است. مقاومت این اقلام در برابر گرما و حرارت بسیار بالا است و به همین سبب ایمنی ساختمان را با استفاده از این اقلام بهتر حفظ خواهد شد.

سیمان‌ فارس نو نسوز–کبرای ساخت محصولات پلیمری نیز کارایی خواهند داشت. انواع سیمان نسوز برای ساخت کانال‌های بزرگ و کوچک ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید آدرس سیمان فارس نو را برای استعلام هزینه و قیمت این محصولات به دست آورید. مجموعه ما فروش سیمان فارس نو را به سادگی استعلام کنید.

خرید سیمان‌ سفید | قیمت سیمان سفید فارس نو 

سیمان‌ سفید فارس نو
سیمان‌ سفید فارس نو

سیمان فله فارس نو با قابلیت‌های ویژه‌ای تولید و ارائه می‌شود. مقاومت و استحکام این سیمان‌ها به دلیل استفاده از فناوری‌های روز دنیا و رعایت حداکثری استاندردها بسیار بالا است. در ساختار این  سیمان از میزان مشخصی سنگ آهک استفاده شده که مقاومت آن‌ها را بسیار افزایش می‌دهد. اجرای نماهای سیمانی با استفاده از این محصولات نیز به سادگی انجام می‌شود. قیمت سیمان فارس نو در بورس با رنج وسیعی ارائه می‌شود. ضمن اینکه ظرفیت سیمان فارس نو با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان تعیین می‌شود.

سیمان فارس نو یک برند معتبر ارائه دهنده این مصالح است که در طول سال‌های گذشته توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. شما می‌توانید محصولات این برند را برای انواع مقاصد ساختمانی خود از سایت سیوان لند خریداری کنید. هر یک از این محصولات در بسته بندی‌هایی با وزن متفاوت قابل ارائه و فروش می‌باشند.

حتما بخوانید:  چک لیست گچ کاری | کنترل عملیات قبل و حین اجرای سازه

سیمان پاکتی فیروز آباد فارس

سیمان پاکتی فیروز آباد فارس
سیمان پاکتی فیروز آباد فارس

سیمان فارس نو یا همان سیمان فیروز‌ آباد فارس با تولید انواع مختلف تیپ سیمان مانند سیمان تیپ 2 و سیمان 525-1 از تولید کنند‌ه‌های برتر این دو نوع سیمان در کشور محسوب می‌شود. سیمان پاکتی تیپ 2 فیروز آباد و تیپ 525-1 فیروز آباد پس از آزمایش‌های بسیار و مواد اولیه مرغوب به بازار عرضه می‌شود و قیمت آن‌ها در بورس تعیین می‌شود. سیمان پاکتی تیپ 2 فیروز آباد برای ساخت‌های حجیم چون سدهای بتنی ، بتن ریزی و اندود کاری در هوای گرم، لوله های بتنی، کانال‌های آبیاری، فونداسیون‌ها، کانال‌های آب و فاضلاب، ستون، بدنه، دال‌های بتن مسلح و بتن‌هایی با حرارت هیدراتاسیون متوسط، استفاده می‌شود.

سیمان پاکتی تیپ 525-1 فارس نو برای ساخت سازه‌های بتنی که نیاز به قالب برداری سریع دارند نیز استفده می‌شود. علاوه بر قابلیت مصرف در بتن ریزی‌های معمولی، دارای کاربرد ویژه برای بتن ریزی‌های حجیم در هوای سرد که نیاز به حفظ دمای بتن بیش از 5 درجه سانتی‌گراد است، هستند.

مشخصات سیمان فارس نو

بررسی ترکیب سیمان و کنترل کیفی آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. کنترل کیفیت سیمان‌های فارس نو در آزمایشگاه‌های مجهز انجام می‌شود و در صورت مطابق نبودن با استانداردها، اصلاحاتی روی سیمان فارس نو صورت می‌گیرد تا مرغوبیت و سلامت کالا تایید و سپس به فروش برسد. طبق آنالیز‌های صورت گرفته در سیمان فارس نو از ترکیب چندین مواد تهیه شده‌ که نسبت اندازه هر کدام برای تولید سیمانی با کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا در هنگام ساخت سازه از ایمنی و استحکام ساختمان اطمینان حاصل فرمایید.

سيمان فارس نو فیروزآباد  تركيبی از اكسيد  كلسيم (آهك) با ساير اكسيدها نظير اكسيد آلومينيوم، اكسيد سيليسيم، اكسيد آهن، اكسيد منيزيم و اكسيد های قلیایی است. در صورت ترکیب این مواد با آب و رار دادن در در مجاورت هوا و در زير آب به مرور سخت و دارای مقاومت استاندارد می‌شود.در ادامه به چند نکته در چرخه و فرایند تولید سیمان‌های فیروزآباد اشاره خواهیم کرد:

  • سیمان فارس نو با اضافه شدن ترکیبات سنگ آهن تولید و آماده سازی می‌شود.
  • حرارت دهی سیمان اولیه نیز در این فرایند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در کارخانه سیمان فارس نو این مرحله به صورت تخصصی انجام می‌گیرد.
  • برای ساخت سیمان فارس نو تشکیل سیمان کلینکر نیز با دقت بسیار زیادی انجام می‌شود. در این مرحله مواد در انبارهای بزرگ نگهداری می‌شوند.
  • در مرحله آخر تولید سیمان فارس نو سپس ترکیبات متفرقه به این محصولات اضافه می‌شوند. در این مرحله ترکیبات اولیه سیمان تکمیل می‌شوند.

خرید سیمان فارس نو برای چه مصارفی رایج است؟

  1. استفاده از سیمان فیروز‌ آباد برای ساخت و تولید مواد بند کشی برای سرامیک کاری در محیط ساختمان بسیار رایج شده است. هر یک از این متریال در بخش‌های مختلف ساختمان‌های امروزی به کار می‌روند.
  2. ساخت موانع بزرگراه‌ها نیز با استفاده از این اقلام به سادگی انجام می‌شود. این سیمان‌ها از درب کارخانه خریداری شده و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. از این رو قیمت سیمان فارس نو در مجموعه سیوان لند بسیار به‌صرفه‌تر است.
  3. ساخت اقلام تزیینی با استفاده از این متریال بسیار ساده است.
  4. ساخت نماهای رومی در صنعت معماری با استفاده از این اقلام کاربردی بسیار ساده انجام می‌شود.
  5. ساخت تجهیزات ترافیکی با استفاده از این سیمان‌ها نیز بسیار رایج شده است. در سر تا سر سطح شهرها می‌توان اقلام تولید شده با متریال سیمانی را مشاهده کرد.
حتما بخوانید:  میلگرد بستر یا وال پست؟ برای مقاوم سازی ساختمان کدام بهتر است؟

قیمت سیمان فارس نو

قیمت سیمان سفید نی ریز به دلایلی همچون نوسانات ارز، دلار و تغییر در قیمت مواد اولیه و تکنولوژی ساخت آن‌‌ها؛ همچنین حباب‌های تورمی موجود در کشور بالا و پایین می شود. با توجه به سیاست ‌های کارخانه سیمان نیریز و تصمیات سهامداران و موسسان این کارخانه قیمت سیمان نی ریز تحت تاثیر عوامل مختلفی دستخوش تغییر خواهد بود. به جز خود کارخانه تولیدی شرکت‌های مختلفی محصولات این کارخانه را به فروش می‌رسانند. به طور مثال سیوان لند با حذف واسطه ‌ها و مالیات بر ارزش افزوده سیمان همواره کف قیمت سیمان انواع برند‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

قیمت سیمان فیروزآباد در بورس کالا

عکس

سیمان از سال ۱۴۰۰ وارد بورس کالا شد. هدف اصلی از این کار، حذف واسطه‌ها و شفافیت قیمت سیمان بوده است. به همین ترتیب نیز، قیمت پایه سیمان فیروزآباد (فارس نو) در بورس کالا تعیین و اعلام می‌شود و معاملات بر حسب آن صورت می‌گیرند. قیمت سیمان تهران در بورس کالا تحت عوامل مختلفی تعیین می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان میزان عرضه و تقاضا برای این سیمان دانست.

شما خریدار محترم نیازی به ثبت نام در بورس کالا برای خرید سیمان ندارید؛ صفر تا صد خرید و حمل و نقل از درب کارخانه تا محل پروژه در سراسر کشور را به تیم ما بسپارید. سیوان لند بزرگ ترین بازار آنلاین مصالح ساختمان است که همواره کف قیمت و بهترین کیفیت مصالح ساختمان را برای فروش آن در نظر می‌گیرد.

خرید سیمان فارس نو | بازار بزرگ آنلاین سیوان لند

با استفاده از سایت و اپلیکیشن سیوان لند می‌توانید در هر زمان از روز و در هر روز از هفته سفارش خود را ثبت کنید؛ تیم فروش و پشتیبانی قوی سیوان لند از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن در کنار شما است؛ بعد از ثبت سفارش تمام هماهنگی‌ها از جانب سیوان لند انجام و باعث صرفه جویی در زمان می‌شود.

برای خرید انواع سیمان فیروزآباد ۵۰ کیلویی از سیوان لند کافی است در سایت ثبت نام کنید و بعد از انتخاب این سیمان، آن را به مقدار مورد نیاز (فله‌ای یا پاکتی) به سبد خرید خود اضافه کنید. با رفتن به سبد خرید و مشخص کردن آدرس محل پروژه خود، هزینه حمل آن محاسبه و پیش فاکتور برای شما صادر می‌شود. با پرداخت مبلغ فاکتور و نهایی کردن آن، سفارش شما بسته به حجم آن بین ۲ تا ۵ روز کاری ارسال خواهد شد.

به این نوشته امتیاز دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *