بهترین پکیج دیواری | برسی بهترین برندهای پکیج دیواری

انتخاب بهترین پکیج دیواری مخصولا برای خانه‌هایی که فضای کمی دارند، یکی از نکات مهم در زمان خرید این سیستم‌ها است. بیشتر افراد در زمان خرید پکیج دیواری با سردرگمی و مشکل انتخاب بهترین پکیج دیواری رو به رو می‌شوند و نمی‌دانند که کدام یک از محصولات و برندها را باید انتخاب کنند که برای منزلشان مناسب تر باشد. اما دیگر نگران نباشید. ما دراین مقاله سعی داریم که نکات مربوط به خرید پکیج را برای شما بازگو کنیم، پس در ادامه با سیوان لند همراه باشید.

قیمت پکیج
قیمت چیلر
قیمت کولر گازی
قیمت آسانسور

بهترین پکیج دیواری ایرانی

اگر صرفا می‌خواهید با برندهای متعبر و خوب ایرانی آشنا شوید، باید بگوییم که ایران رادیاتور، بوتان و لورچ یکی از بهترین پکیج دیواری ها را تولید می‌کنند و شما می‌توانید این برندهارا در لیست انتخابات خود قرار دهید. ویژگی‌هایی مانند میزان مصرف گاز پکیج، اطلاع از معایب و مزایای پکید در برندهای مختلف و همچنین طرز صحیح نصب این وسایل پرکاربرد، از دلایل اصلی اهمیت و شناخت محصولات گوناگون هنگام خرید و انتخاب بهترین پکیج دیواری به شمار می‌رود. در ادامه به برسی این برندها خواهیم پرداخت.

پکیج دیواری ایران رادیاتور

بهترین پکیج دیواری ایران رادیاتور
بهترین پکیج دیواری ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور یکی از قدیمی ترین شرکت‌های تولید کننده‌ی پکیج و آبگرمکن در ایران می‌باشد که در تمام نقاط ایران نمایندگی داشته و خدمات پس از فروش آن به راحتی و در هر زمان در دسترس است. با توجه به این که این پکیج در ایران ساخته شده و سرویس‌کاران با این پکیج‌ها به وفور کار کرده‌اند، قادر به حل تمام مشکلات پیش آمده برای این پکیج‌ها هستند. محصولات یران رادیاتور تنوع زیادی داشته و تمام آن‌ها بازدهی بالایی دارند. شما می‌توانید با توجه به نیاز و میزان بودجه‌ی خود، با قیمت‌های مختلفی که در دسترس است، بهترین پکیج دیواری ایران رادیاتور را خریداری کنید. قیمت پکیج ایران رادیاتور و دیگر بندها براساس نوع آن‌ها و حجمشان متفاوت هستند.

پکیج‌های دیواری ایران رادیاتور شامل مدل‌های M آنالوگ، اکو، L دیجیتال، K،Z و BM می‌باشد که هرکدام دارای مشخصات و ویژگی‌های خاص خود هستند. به عنوان مثال پکیج‌های سری L، M، K، و E به صورت دو مبدله هستند و مبدل BM تک مبدله می‌باشد. یکی دیگر از مشخصات پکیج ایران رادیاتور، تشخیص نوع آن‌ها از روی اسم پکیج می‌باشد. به این صورت که اگر حروف FF در اول اسم پکیج وجود داشت به این معناست که آن پکج دوجداره بوده و دودکش آن فن دار است، اما اگر در ابتدای نام آن پکیج CF را مشاهده کردید، به این معناست که پکیج بدون فن است.

تمام اقدامات مربوط به این پکیج‌ها مانند تعویض سوپاپ بای پس پکیج یا دیگر موارد مربوط به تنظیم و راه اندازی آن مانند ریست کردن پکیج، بسته به نوع آن با یکدیگر متفاوت است و جزئیات خاص خود را دارد. از دیگر تفاوت‌های انواع پکیج‌های ایران رادیاتور می‌توان به حجم‌های گوناگون آن اشاره کرد.

این برند محصولات خود را در حجم‌های 22000، 24000، 28000 و 36000 کیلو کالری برای مصارف خانگی تولید می‌کند. علاوه بر این بهترین پکیج دیواری های تولید شده توسط این شرکت هم در نوع زمینی و هم دیواری، تولید می‌شوند.

پکیج دیواری بوتان

پکیج های بوتان
پکیج های بوتان

گزینه‌ی بعدی برای انتخاب بهترین پکیج دیواری، پکیج‌های بوتان است که طرفداران زیادی دارد. این شرکت نیز همچون ایران رادیاتور، سابقه‌ی زیادی در تولید پکیج و آبگرمکن دارد. محبوبیت شرکت صنعتی بوتان امروزه آن را به یک شرکت بسیار بزرگ تبدیل کرده. این شرکت به دلیل بالابردن کیفیت محصولات خود و حفظ این کیفیت، توانسته محصولات خود را به سایر کشورهای منطقه صادر کند. این شکت نیز همجون شرکت ایران رادیاتور نمایندگی‌های زیادی برای فروش و تعمیرات محصولات خود دارد.

شرکت بوتان برای مشتریان خود که شامل مشتریان خانگی، مدارس و ادارات می‌شود، مدل‌های گوناگونی را تولید کرده  که برخی از آن‌ها عبارتند از: ورونا، کالداونزیا، بنسسرپرو، روما، پارما، پرلاپرو، پرلا و اُپتما. علاوه بر این شرکت بوتان پکیج‌های خود را در حجم‌های 22000، 24000، 28000 و 32000 کیلوکالری به مشتریان خود عرضه می‌کند. محصولات شرکت بوتان نیز همانند ایران رادیاتور برای شناسایی دارای اسامی خاص هستند.

پکیج‌هایی که ابتدای نام آن‌ها با RS شروع می‌شود بدون فن هستند و آن‌هایی که RSI در ابتدای نام خود دارند، دارای فن می‌باشند. این شرکت بهترین پکیج دیواری ها را تولید کرده که بازدهی خوبی دارند و در صورت هرگونه مشکل و خرابی در این محصولات می‌توانید از گارانتی 24 ماهه‌ی این محصولات استفاده کنید و این یکی از مزایای پکیج بوتان محسوب می‌شود.

پکیج‌های بوتان می‌توانند بهترین پکیج دیواری برای منازل شما باشند، اما این درصورتی است که لوله کشی و دیگر اقدامات تاسیساتی آن مانند اجرای لوله کشی، براساس اصول تعیین شده و به درستی انجام شود. شما می‌توانید قیمت پکیج بوتان را در سیوان لند مشاهده کنید.

بهترین پکیج دیواری لورچ

پکیج های لورچ
پکیج های لورچ

سومین برند معروف تولید کننده‌ی بهترین پکیج دیواری در ایران، شرکت لورچ می‌باشد. این شرکت با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه‌ی تولید سیستم‌های گرمایشی ساختمان فعالیت می‌کند. لورچ، پکیج‌های دیواری خود را با نام‌های آرتا، آدنا، آرتمن، هرما، هیرو و آریان در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهد. حجم محصولات این شرکت 24000، 28000 و 30000 می‌باشد و تنها در نوع فن دار تولید می‌شوند.

برخی از پکیج‌های این شرکت از جمله هیرو، آرتمن، آریان، آدنا و هرما دو مبدله بوده و به صورت دیجیتال هستند، اما مدل آرا تک مبدله می‌باشد. تنظیم و مشخصات پکیج های شرکت لورچ براساس استانداردهای تعیین شده، نیاز به مطالعه‌ی دقیق راهنما و آشنایی کامل با این محصول است.

مقایسه پکیج های دیواری

قطعا در زمان خرید به مقایسه پکیج های دیواری می‌پردازید تا در نهایت بهترین پکیج دیواری را انتخاب کنید. به طور کلی باید در زمان خرید دو نوع برسی را انجام دهید تا بتوانید نیارهای خود را با نوع پکیج انتخاب شده تنظیم کنید.

فن دار یا بدون فن بودن پکیج

اینکه در زمان خرید نوع فن دار یا بدون فن را انتخاب کنید، بستگی به محل نصب این سیستم٬ها دارد. این بدین معناست که اگر بخواهیم دود حاصل از احتراق پکیج را به صورت افقی خارج کنیم، باید از نوع فن دار آن استفاده کنیم. به دلیل اینکه منطقه احتراق در پکیج دیواری بسته است، پس باید آن را در بالکن قرار دارد تا شعله‌ی آن خاموش نشود. برخی از مالکان به دلیل مسائل مربوط به زیبایی و امنیت، از قرار دادن پکیج در آشپزخانه یا محیط داخل ساختمان خودداری می‌کنند، بنابراین بهترین پکیج دیواری برای این افراد، نوع فن دار آن است.

یکی دیگر از دلایل استفاده از پکیج‌های فن دار، عدم گاز گرفتگی است. فن موجود در این پکیج‌ها سبب هدایت دود و گازهای سمی به خارج از محیط می‌شود. اگر می‌خواهید که پکیج درون فضای داخل نصب شود و هزینه‌ی کمتری بابت آن بپردازید، پکیج دیواری بدون فن بهترین گزینه هستند.

پکج تک مبدله بهتر است یا دو مبدله؟

در پکیجهای تک مبدل از یک مبدل حرارتی اصلی استفاده می‌شود که هم آب گرم مصرفی شما را تامین می‌کند و هم گرمایش را توسط یک مبدل با تماس مستقیم با شعله مشعل تامین می‌کند. در این نوع پکیج‌ها زمانی که کاربر شیر آب گرم را باز می‌کند، آب وارد دستگاه مبدل شده و از طریق شعله مستقیم مشعل، گرم می‌شود. این عملکرد دقیقا شبیه آبگرمکن‍های دیواری است. با توجه به این که این پکیج‌ها از یک مبدل استفاده می‌کنند، از رسوب گرفتن اجتناب پذیرند.

در مقابل پکیج‌های دو مبدل برای تامین گرمایش از یک مبدل اصلی استفاده می٬کنند. در این پکیج‌ها زمانی که کاربر شیر آب گرم را باز می‌کندپمپ دستگاه فعال شده و با گردش آب در مبدل صفحه‌ای ثانویه، آب گرم تولید شده و محیط توسط شوفاژ ها گرم می‌شود. نحوه کار مبدل ثانویه به این صورت است که با قرار گرفتن آب سرد مصرفی در کنار آب گرم، در نهایت آب گرم مورد نیاز کاربر در اختیار او قرار داده می‌شود.

در پکیج‌های دو مبدل، دمای آب مصرفی با دقت بالاتری قابل تنظیم است و مصرف کننده رضایت بیشتری دارد. علاوه بر این به دلیل عدم تماس مستقیم آب با شعله مشعل، جداره داخلی پکیج دو مبدل بسیار کمتر از تک مبدل دچار رسوب می‌شود. پکیج برقی نیز از سیستم دو مبذله برخوردار است.

انتخاب بهترین پکیج دیواری براساس متراژ فضا

پکیج‌های دیواری معمولا در ظفیت‌های حرارتی 24، 28، 30 و 35 کیلو وات ساخته می‌شوندکه می‌توان برحسب متراژ خانه آن‌ها را انتخاب کرد. جدول زیر ظرفیت مناسب برای هر متراژ را نشان می‌دهد.

متراژهای 150 متر مربع ظرفیت حرارتی خروجی 24 کیلو وات
متراژهای 150 تا 220 متر مربع ظرفیت حرارتی خروجی 28 کیلو وات
متراژهای 220 تا 300 متر مربع ظرفیت حرارتی خروجی 30 کیلو وات
متراژهای 300 تا 350 متر مربع ظرفیت حرارتی خروجی 35 کیلو وات

کلام پایانی

در این مقاله به شما گفتیم که کدام پکیج دیواری بهتر است و اینکه شما برای خرید بهترین پکیج دیواری باید به چه نکاتی توجه کنید. امیدواریم که با خواندن این مقاله بتوانید بهترین پکیج دیواری را خریداری کنید و رضایت کامل از آن داشته باشد.

به این نوشته امتیاز دهید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *